nostalgi..

vilken lugn dag det vart idag! skulle städa förut, men det sluta med att jag satt o kollade på gamla kort o läste mina gamla dagböcker. o Jeheeeez va man har sett ut!!
nu är detta väldigt pinsamt att jag ens lägger in dom här bilderna, för det är såå dålig kvalle! men ni ser tanken iaf :)



jag o syrran :)



jag o moa när hon va typ.. två?



och o moa igen, man ser inte så tydligt men det som är vitt på huvudet är min hårfärg.. det va ingen dålig blondering jag låg inne med där.

o nu på kvällskvisten tog jag en powerwalk ända hem till victor i stenkullen (långt!) för att agera frissa åt honom. måste bara skriva ner ett givande samtal vi hade idag:
jag (om någonting) "det måste varit den 9e augusti detta hände"
victor "nej det kan inte stämma, det är ju den 9e idag?"
jag "hmm.. det är den 26e!"
haha! man kan ju inte hålla reda på allt ;)

imorn ska jag ringa Zara o se om dom fått in dom sablans byxorna! har stalkat dom i butiken hur länge som helst nu, så snart ger jag upp! fortsätt simma, fortsätt simma...

o me denna bilden vill jag säga grattis till camilla o simon!!

:D

över o hopp i säng.
//

Kommentarer
Postat av: flisen

HAHAHA! det ser ut som en sån go kagge va! :D

2009-08-27 @ 12:41:08
Postat av: malle

Haha, underbart!!

2009-08-27 @ 16:31:10
Postat av: Camilla

hahahaha tack helen :D

2009-08-27 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0