LÅÅÅNGT inlägg = bra kvällsläsning ;)

måste berätta om min resa mot det antika bordet. jag gick dit vid halv ett först, så va det en sån söt gubbe som visade mig in bakvägen typ så jag kunde kolla på bordet. o då sa jag att jag skulle stå där utanför klockan tre så jag fick det.
jag va där tjugo i tre, o då var det KÖ! herregud, har folk inget vettigare att göra? ;) iallafall, så stog det ett sällskap före mig i kön. två killar och en äldre man. då kommer tävlingsmänniskan fram i mig o jag blir så nervös.
iallafall, klockan slår tre och dörrarna öppnas o alla RUSAR in (haha). så sällskapet framför mig rusar också fram till bordet, så står den söta gubben bredvid o väntar på mig o säger till mig "skynda dig" så rycker jag upp mina pengar o han ba "SÅLT!" haha! dom killarna blev helt putta, började svära (bokstavligt talat). den ena frågade "va hände?" så svarade den andre "hon köpte bordet, fast jag kom FÖRST!"
duktigt va?

o min snälla syster hjälpte mig o köra hem det, tack :) hon fick komma direkt för jag skämdes, kände karlarnas onda blickar i nacken!

där fick ni en liten kvällsnovell så nu somnar ni gott :D

vart i stan idag o shoppat slash ätit buffé me johanna, jättemysigt!
fast det känns som kläderna hånar mig, för oftast brukar ju ens egna storlekar vara slut om det är utplockat. men idag fanns mina storlekar kvar på allt jag ville ha, o jag har inte råd! så det känns som kläderna hänger där o hånar mig.. fast jag kanske bara inbillar mig!


piffig!

gonattis!!
//

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vad kul att du fick det:)

2009-08-26 @ 08:19:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0