Get low!

jahaaaa..... det är så svårt när man startar inlägget! får nog börja med "hej hej hallå dagboken" som bert! men anywaaay! blev inte så mycket sex and the city igår eftersom john blund va framme redan under introt. blir lite syrak på john ibland!

eftersom det börja regna igår fick jag sjurre hem, så min cykel står kvar hos syrran. fick låna sånna där tyngder till benen av henne igår så jag ska gå upp till henne strax o hämta den. iinte riktigt lika hurtig som jessica kanske som sprang midnattsloppet igår (hurtbulle). men tanken är ju god ;)

o på tal om hurtbullen, så är hon även min personliga tränare när det gäller min blogg. så hon hjälpte mig att få ordning på det här med filmklippen, så thaadaaa! här kommer ett litet filmklipp. Se o njuuuut, för det är så häftigt!



eller hur?

ha en treeevlig dag, jag lär ju uppdatera några gånger innan dagen är slut!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0