äntligen LÖN!

idag fick jag finally min byxor från zara. köpte även två par byxor till där inne, dom har mycket fint :)
blev ett par skor, en blus, en mössa, en kjol o två toppar idag också.
så nu kan jag stilla shoppingsuget lite, får spara pengar om vi ska åka till turklandet o hälsa på flickorna nästa månad! jessica är så duktig o kollar flyg var o varannan minut, o jag.. bara flyter med. har ingen koll på nånting egentligen, men det brukar bli så bra, så! :)


en av topparna från idag.


o myssen. tog en bild innan där jag skela, därför jag skrattar på denna bilden :) ganska lättroad.

såå, o så har gabbi lurat iväg mig till gymmet sen. så cirkus 19.00 ska jag göra comeback på gymmet.. intressant!

c ya l8r.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0