Muffin

hej alla mina (en) läsare! ;)
eftersom jag inte är så bekväm med detta än så känns det lite tossigt när man börjar skriva. vad är intressant och vad ger folk blanka faaasen i liksom? men anywaaaay! ikväll har jag vart hos min syster och ätit tacos och suttit o tjötat, JÄTTEMYSIGT!

Fick ett hett tips av Gabbi om en sida med HUUR mycket söta smycken som helst!
vad sägs om detta halsbandet? så jädra sött!



kärlek vid första ögonkastet, Mi Lajki! aldrig fel o ha en bakelse nära hjärtat. 588 pengar går det på.. får skrivas in på önskelistan!

nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på sex and the city. blev lite sugen på det efter att vi pratade om det förut.
jag vet inte hur man lägger in länkar så det bara är o spela (tyckte det flöt på så bra när jag fick in min halsband-bild..)
men här är ett litet smakprov iallafall som väcker sex and the city-smaklökarna for sure!
http://www.youtube.com/watch?v=SsYH7vnjbcg&feature=related

sov gott!
//


Kommentarer
Postat av: Jessica

CUTE!!

2009-08-23 @ 01:11:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Söööt du är! Gulligt halsband också, ja! :) Jag är lätt på fredag, kan inte åka utan en sista kväll med mina ladies. Pusssss

2009-08-23 @ 01:34:46
Postat av: malle

Wieee! Va glad jag blir! Och rosa..mm.. me likey! Äsch, inget jag skriver intresserar någon, bara gött att skriva av sig, så det är bara att köra på, tänk inte!



FINT halsband! puss!

2009-08-23 @ 05:50:22
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Hanna

markera det bredvid youtubeklippet som heter "bädda in" och klistra in i inlägget så ska det komma ett klipp ;)



Hej förresten. smygläser andra gamla klasskamraters bloggar, så jag kom hit via malins blogg :]



hur är det nuflrtiden? vad pysslar du med?

kram Hanna.

2009-08-23 @ 12:56:29
URL: http://hannice.blogg.se/
Postat av: Helen

ja, visst är halsbandet underbart?

o nu skriver jag bara massa skit ;D



hej hanna! jaa, jag fick fråga jessica förut, så nu fattar jag :D så massa videoklipp kommer det bli nu! :D

med mig är det braa, hur är det själv? :D jag har semester nu, annars är jag samma as always ;) du? samma? :D

kramar!

2009-08-23 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0