shoppingsugen!

Filmen hette inte alls Jonny eller James, den hette "The Bourne Identity ". haha. men den handlade om en som hette Jason, så helt fel var jag ju inte... ;) jättebra!

är väldigt shoppingsugen nu eftersom det kommit in massa höstkläder och skor i butikerna. skorna till vänster är jag så betuttad i! o tummen upp för det här med snörning, som stövlarna till höger. LOVE IT!

 

funderar på att lämna tillbaka en jacka imorn o istället satsa på vänster-skorna! inte så tät innan lönen nu. eller som en tjej hade sagt till en kompis kompis i stockholm "jag fattar inte det här med att folk säger att dom inte har några pengar. det är ju bara att gå till en bankomat!" daah, är det såå enkelt? :)

nu ska jag värma lite thaimat som står i kylen, yum!
//

Kommentarer
Postat av: malle

mmm..mummaskor!

2009-08-24 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0