skooooor

kom hem för en stund sen från stan me victor. skoj! först satt vi på donken för o catchup (ketchup) i typ två timmar. mycket att gå igenom. sen gick vi i stan en stund. han tyckte, som han själv uttryckte det, att han hade gjort en "heroisk" insats idag som gått med i alla affärerna.. karlar!

men det blev dessa skorna idag iaf!
+ ett par leggins från monki. vill ha lön NU!
köpte en hårfärg också föresten som jag ska slänga i sen. lite mörkare, håret är bra solblekt nu.


jag tycker dessa skorna är fräcka..

är det bara jag? till en blommig klänning... såg en tjej som hade så HIMLA fräcka boots idag, fast det va ingen snörning. får helt enkelt ragga, ragga, ragga!


eftersom jag ÄLSKAR o lägga upp filmklipp (alltid kul med sånt man kan) så måste ni se det här!


HAHA deras skratt är ju så underbart!!

såå, ha det bra så länge! :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0