Lugg?

jag funderar på o klippa lugg. o få tummen ur o göra det snart kanske? vara lite wild and crazy liksom..
hade tänkt o lägga in en bild på mig när jag va liten när mamma klippte min lugg. inte vackert!! hon måste satt en potta på huvudet o klippt runt den eller något. ingen vacker syn! lite som loyd i "dum dummare".


nicole scherzingers lugg är såå fin! den kan jag ta. jag kan gärna ta hela hennes hår om det skulle vara så, tack tack!






o här är lilla jaag, haha:

världens sämska kvalle, men ni ser ju luggen iaf, haha! tänk om jag dyker upp om en vecka. ;)
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det funderar jag med på :S Fin bild den sista ;)

2009-08-26 @ 21:44:01
Postat av: Josefine

hahaha snälla gör det ;)

2009-08-30 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0