gymma...

ikväll va jag o Gabbi på gymmet. vi va duktiga! trampa på den här crosstrainern (så tycker jag alla uttalar det, så då antar jag att den heter så?) o sen cykla vi lite me benen. o tjöta MASSA! :) beach 2010 here we come! ;)


jag o gabbi!

o så har jag finally städat färdigt (nästan), o när jag skulle flytta en burk i mitt rum låg den en död JÄTTEspindel där i! ååååh, jag vill mörda ihjäl dom allihopa! fick ringa pappa så han kom o slängde ut den. :)

nu ska jag kolla på sex and the city, sen soooova!

gonattis
//

Kommentarer
Postat av: caroline

åh vad duktiga ni är! själv satt jag och knödde i mig en kexchoklad igår:)

2009-08-28 @ 09:55:45
URL: http://callmecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0