Look what I can do with my feet

Tog mig en powerwalk upp till syrran förut med ett extra kilo på varje ben. jätteroligt, det kändes som benen bara flög fram för att det va så tungt, gick knappt att få stopp på dom!
med lite chris brown i öronen är det så GOTT att gå ut o röra på fläsket. denna låten älskar jag att lyssna på när man är ute och går.



ibland koncentrerar man sig lite väl mycket på låten och går och vickar lite på rumpan när han sjunger vissa saker. tills man inser att man inte har varken klackarna eller partydressen på sig, bara joggingskor och mysbyxorna.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till John o Gabbi o kolla på film. dom tyckte jag hade lite dåliga filmkunskaper så vi ska kolla på en film idag som hette.. någonting. typ Jonny eller James eller något.

o måste berätta en sak vi pratade om igår efter att ha kommit in på ämnet "stekare". john berättade att han hade vart ute med sitt jobb så hade en kille raggat på hans arbetskamrat (tjej) som hade pojkvän. hon va då verkligen inte intresserad. först säger han som raggar utan att hon frågat att "jag är arkitet". ok? frågade inte. o så säger han, utan att hon frågar någonting: "asså, jag trivs så jäävla bra på mitt jobb. och jag tjänar så jävla bra" HAHA. finns det något mer avtändande? nej!

hej svejs!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0